Strona główna1 » Reklamacja i zwroty

Reklamacja i zwroty

Reklamacja 

W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres muzykazlicencja@gmail.com w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. Dokładne procedury reklamacyjne zostały omówione w Regulaminie sklepu paragraf 7. 

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz nr Państwa zamówienia w naszym sklepie. Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

Reklamowany towar prosimy kierować na adres:
Victor 11 Renata Rybacka
ul. Wesoła 10
87-100 Toruń
z dopiskiem „reklamacja”

W przypadku pytań lub reklamacji związanych ze złożonym zamówieniem prosimy o podanie jego numeru. Numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia lub w historii zamówień po zalogowaniu się na naszej stronie.

Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 lub w innej pisemnej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.


 
Prawo odstąpienia od umowy 
 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. Szczegóły prawa odstąpienia od umowy zostały zawarte w Regulaminie sklepu paragraf 8

Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić: 

  • Płyty CD/DVD/MP3 i inne nośniki z treścią cyfrową (możliwość zwrotu towaru wygasa w momencie, gdy kupujący zdejmie folie zabezpieczającą produkt)
  • Treści cyfrowe – pliki do pobrania ze strony internetowej (umowa o dostarczeniu treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym, użytkownik wyraża zgodę na spełnienie świadczenia przed upływem prawa do odstąpienia z czym wiąże się brak możliwości odstąpienia od umowy. Kupujący w chwili zakupu plików do pobrania akceptuje warunki tego zakupu).
W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres muzykazlicencja@gmail.com lub pocztową w formie pisemnej na adres Wesoła 10, 87-100 Toruń,  oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem. Wraz z zakupionym towarem klient zobowiązuje się zwrócić dowód zakupu tj. faktura VAT lub paragon. 




Formularz reklamacyjny - załącznik 1
Formularz odstąpienia od umowy - załącznik 2

Przejdź do strony głównej

Ankieta

Co było głównym powodem dokonania zakupów w naszym sklepie?

  • Atrakcyjna cena produktów
  • Unikatowa oferta
  • Opinia o sklepie
  • Duży wybór asortymentu
  • Czas realizacji zamówienia
  • Obsługa klienta
  • Stały klient

Systemy płatności

  • PayU
  • PayPal
  • tpay.com