Strona główna1 » FAQ - Najczęstsze pytania klientów

FAQ - Najczęstsze pytania klientów

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

 

  1. Dlaczego mam wybrać Waszą muzykę?

- Naszą ofertę cechuje unikatowa oferta oraz atrakcyjne ceny. Działamy głównie jako sklep internetowy i to sam klient decyduje, którą muzykę chce wybrać i w jakiej formie ma być ona mu dostarczona. Dodatkowo istnieje możliwość odsłuchania fragmentu każdego utworu, tak aby nie kupować przysłowiowego kota w worku.

W cenę zakupionej muzyki wliczona jest już licencja na czas nieokreślony.

 

  1. W jakiej formie mogę zakupić muzykę?

-  Dostosowując się do oczekiwań klienta, naszą muzykę można kupić na kilka sposobów:

1) W tradycyjnej formie czyli pojedynczych płyt cd lub kilku godzinnych składanek muzycznych na 1 płycie.

2) Muzyka Mp3 do pobrania - mogą Państwo pobrać całe albumy lub też pojedyncze utwory w wersji mp3.

3) Dla osób, które nie mają możliwość odtwarzania płyt cd przygotowaliśmy wariant muzyki na pendrive, na którego zgramy wybrana muzykę przez klienta.

 

  1. Na czym polega zwolnienie z opłat? Czy oprócz zakupu płyty są jeszcze jakieś koszty?

- Absolutnie nie. Płaci się tylko raz za zakup muzyki, niezależnie od jej formy.

- Nasza muzyka jest wolna od „zaiksowskich” tantiem.
Tak samo dotyczy to innych organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi. Nasza muzyka i nasi kompozytorzy nie podlegają jurysdykcji tychże zrzeszeń. W myśl ustawy z dn. 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dn. 08.06.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr. 47 poz. 211). Nasze wydawnictwo posiada wyłączne prawo do publikacji i dystrybucji swoich nagrań.

 

  1. A co w razie kontroli?

- Jeżeli w swoim miejscu pracy odtwarzacie jedynie muzykę z Victor11, nie musicie niczego się obawiać. W razie kontroli wystarczy okazać dowód zakupu oraz licencje, która otrzymujecie od nas. Dokumenty należy trzymać zawsze w miejscu, w którym odtwarzana jest nasza muzyka.

 

  1. Czy Wasza muzyka skierowana jest wyłącznie do firm?

- Oczywiście, że nie.  Każdy komu spodoba się nasza muzyka, może kupić ją na własny użytek. W naszej różnorodnej ofercie, każdy znajdzie muzykę, która będzie stanowić przyjemne tło zarówno w domu, w samochodzie czy w lokalu użytkowym.

 

  1. Do jakich lokali nadaje się Wasza muzyka?

- W naszej ofercie posiadamy muzykę skierowaną m.in. do salonów fryzjersko – kosmetycznych, do gabinetów Spa&Wellness, hoteli,  sklepów, kawiarni czy restauracji. Nie jest jednak to jedyna grupa naszych odbiorców, naszą muzykę można również odtwarzać we wszystkich budynkach użyteczności publicznej jak: banki, apteki czy urzędy. Nasza muzyka wpasuje się wszędzie tam, gdzie chcemy cieszyć się dobrą i legalną muzyką.

 

  1. Jaką muzykę wybrać?

- Przy wyborze muzyki powinniśmy się kierować głównie klimatem jaki panuje w miejscu, do którego chcemy kupić muzykę. Dla przykładu: lokalom, w którym odbywają się zabiegi kosmetyczne, terapeutyczne polecamy głównie muzykę relaksacyjną czy muzykę do spa. Do pozostałych lokali wybierzmy muzykę, która się wpisze w klimat naszego miejsca pracy, tak aby klienci czuli się zadowoleni. Jeżeli masz problem z wyborem, napisz do nas, chętnie pomożemy wybrać coś odpowiedniego.

 

  1. Czy oferujecie naklejki informujące o odtwarzaniu Waszej muzyki?

- Tak, zazwyczaj wysyłamy 1 naklejkę razem z licencją i zamówieniem. Naklejkę można przykleić na okno lub drzwi w widocznym miejscu.

 

  1. Czy posiadacie jakieś zniżki, promocje?

- O wszystkich rabatach i promocjach informujemy na bieżąco na naszym profilu na facebooku oraz stronie internetowej. Jeżeli chcesz negocjować ceny, bądź jesteś stałym klientem i chcesz uzyskać stały rabat napisz do nas maila muzykazlicencja@gmail.com, a rozpatrzymy Twoją ofertę indywidualnie.

     
10Jakie są formy płatności i wysyłki?

 

- Płatności można dokonać przelewem na konto, przelewem za pośrednictwem transeruj.pl lub PayPal.pl, albo dokonać płatności przy odbiorze zamówienie. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej szybką wysyłka kurierską biznesową z terminem dostarczenia 48h lub listem poleconym. Klient informowany jest SMS od operatora Poczta Polska o szacunkowym czasie dostawy. Dokładny cennik można sprawdzić w zakładce formy i koszty dostawy na naszej stronie internetowej.
 

      11. Jak rozwiązać umowę z ZAIKS i innymi OZZ?
 
- Po pierwsze trzeba spełnić warunki wynikające z umowy tzn. zachować określony w niej okres wypowiedzenia. Po drugie należy wysłać pismo do odpowiedniej organizacji, z którą mamy podpisaną umowę. Wzór takiego pisma możemy przesłać na maila po zakupie naszej muzyki. 

Przejdź do strony głównej

Ankieta

Co było głównym powodem dokonania zakupów w naszym sklepie?

  • Atrakcyjna cena produktów
  • Unikatowa oferta
  • Opinia o sklepie
  • Duży wybór asortymentu
  • Czas realizacji zamówienia
  • Obsługa klienta
  • Stały klient

Systemy płatności

  • PayU
  • PayPal
  • tpay.com