» Regulamin sklepu

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

  • Victor 11
    Wesoła 10
    87 - 100 Toruń
    Nr konta bankowego:
    67 1140 2004 0000 3802 7561 6796
    NIP: 556-103-92-32
  • E-mail:sklep@victorel.pl
  • Telefon603 129 582
    601 81 41 82
  • Gadu Gadu28456033
    8005731
  • Godziny otwarciaInternet - 24 na dobę!

Producenci

Regulamin sklepu

Treść regulaminu waznego od 25.12.2014 dostepny tutaj .....

 

Regulamin sklepu internetowego www.victorel.pl

§ 1     Informacje ogólne

1.      Właścicielem Sklepu Internetowego znajdującego się na stronie www.victorel.pl jest Renata Rybacka, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwa  Victor 11 Renata Rybacka   w Toruniu przy ul. Wesołej 10, nr  EDG 1117, zidentyfikowany dla celów podatkowych pod numerem NIP 556-103-92-32, zaś  dla celów statystycznych pod numerem Regon 092465339 , zwaną dalej „Sprzedającym”
 
2.      Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.victorel.pl, zwaną dalej „Nabywcą” lub „Klientem””, jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma. 

3.      Użytkownikiem serwisu może być każda osoba, która ukończyła 18 lat i po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu zarejestruje się w serwisie www.victorel.pl.
 
4.      Odwiedzającym jest każdy Użytkownik Internetu.
 
5.       Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne.
 
Dane użytkownika serwisu/sklepu nie są udostępniane osobom i firmom postronnym, służą jedynie Właścicielowi sklepu do wystawiania faktur dla klienta, oraz informowania Użytkowników o nowych produktach, promocjach, wyprzedażach itp. Szczegóły w Polityce bezpieczeństwa dostępnej tutaj

§ 2 Składanie zamówień

1.         Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2.         Podane ceny asortymentu  nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
3.         Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego, telefonicznie lub drogą mailową.
4.         Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Kontakt telefoniczny – w  godz. 8:00-18:00
5.         Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru. Za błędy w podanym przez klienta adresie dostawy – lub niepełny adres - odpowiada klient.
6.         Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.
7.         Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
8.         Każdy produkt oferowany w sklepie pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie.
9.         Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo lub telefonicznie korzystając z danych teleadresowych sklepu. Zamówienia, które zostało już wysłane nie można anulować. O fakcie wysłania zamówienia Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.
10.       W przypadku braku w magazynie zamówionego towaru – braku chwilowego lub całkowitego -  lub braku możliwości  realizacji części zamówienia, Sprzedający niezwłocznie poinformuje klienta drogą mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji aby określić dalszy tok postępowania.
11.       W celu dokonania zamówienia produktów na stronie www.victorel.pl należy:
·         zalogować się do Sklepu Internetowego www.victorel.pl
·         wybrać produkt/produkty , a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”
·         wybrać  formę  przesyłki (sposób dostarczenia produktu)
·         wybrać formę  płatności
·         wybrać dokument zakupu – paragon lub faktura (dane do wysyłki oraz dane do faktury można edytować )
·         wybrać opcje  „Do kasy”
·         sprawdzić poprawność złożonego zamówienia  - można „Cofnąć”  krok by poprawić dane
·         zatwierdzić zamówienie przyciskiem  „Złóż zamówienie”

 
§ 3 Koszty i termin wysyłki

1.         Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2.         Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 5 dni roboczych). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do  podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3.         Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka oraz w zakładce „Wysyłka i zwroty”. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.
4.         Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.

§ 4 Płatności

1.         Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
2.         Płatność za zamówiony towar może nastąpić  przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
3.         W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane, chyba że obsługa sklepu skontaktuje się z klientem i ustalą inaczej.

§ 5 Procedura reklamacji

1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub  uszkodzenia towaru,  o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, lub otrzymania towaru niezgodnego z treścią zamówienia, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

 Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedającego  o wadzie zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku.
 2.        Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji oraz dowód zakupu. Przykład druku reklamacji tutaj
3.        Sprzedawca ma 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do zgłoszonej reklamacji oraz na odpowiedz.
4.         Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.
5.         W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6.         W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy reklamowanego produktu oraz dowodu zakupu.
7.         W przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
8.         Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny). Pozostaje mu kolejne 14 dni od zgłoszenia na odesłanie towaru. Koszt odesłania towaru pokrywa wówczas kupujący. Wzór dokumentu odstapienia od umowy/zwrotu 
9.  Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów  nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania  ( art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za produkt niebezpieczny   tekst jednolity z dnia 14 września 2012 r., Dz. U. z 2012 r., poz. 1225)
10.       Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru nie dotyczy plików elektronicznych zakupionych w formacie mp3 jako  pojedynczych plików oraz całych albumów mp3, które zostały pobrane przez klienta.

§ 6 Zwrot pieniędzy

1.         Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.
2.         Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić dokument zwrotu oraz przesłać towar wraz z dowodem zakupu na adres sklepu. Przykładowy dokument Zwrotu tutaj
3.         Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
4.         Sprzedawca nie dokona zwrotu płatności za pliki mp3 już pobrane.

 
§ 7 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Klientowi przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

§ 8 Postanowienia końcowe

1.         W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
2.         W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)
3.         Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.

§ 9 Zasady korzystania z Produkcji muzycznych i filmowych

Klient zobowiązany jest do użytkowania zakupionej muzyki bądź filmu  tak w formie na nośniku CD/DVD jak  i zakupionego i pobranego pliku mp3, zgodnie z  zasadami  określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w ustawie z dn. 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Kwestie uzyskania licencji na publiczne odtwarzanie zawarte są  w informacjach  o Licencjonowaniu – tutaj.

 
 


Przejdź do strony głównej